|
Januar - Februar - Marts 2012I vinterkulden arbejdes videre på apteringen i kahytten. Kistebænken i BB side er konstruktionsmæssig færdig, på nær en skuffe. Kistebænken i SB side er lidt mere kompliceret, da den skal indeholde ophænget til styrestolen. Det originale ophæng fandtes ikke i båden, desuden ville det heller ikke kunne bruges, da det ikke ville kunne svinge forbi det nye instrumentkonsol. Mekanikken under kistebænken ser således ud. Bolten skal bruges til at spænde konsollen fast, når den enten er inde eller ude. Den skal kunne betjenes ved at dreje et håndtag på forsiden af kistebænken.
Op imod pantryet afsluttes med en plade, der, som tidligere nævnt, stopper ved underkanten af ruderne. På nuværende tidspunkt, start i februar 2012, er der pludselig blevet så koldt, at arbejdet må nedlægges indtil vejret bliver varmere. Det er så koldt at mine fingre er ved at fryse af. Efter ca. 14 dage vender jeg tilbage til værkstedet for så at blive opsagt, ejeren af ejendommen skal selv bruge sine bygninger. Endnu en gang, er der altså sket en af de ting, i projektet, som trækker tiden ud. Derfor går den næste tid, med at flytte hele projektet til nye lokaler. Jeg havde besluttet, at før eller senere ville jeg have en trailer(med nummerplader) til båden og nu hvor den uventet skulle flyttes, var det en oplagt mulighed at få den anskaffet. Lidt søgen på nettet og denne Ohlmeier 3500 kom frem og blev indkøbt.
Båden skubbes ind under traileren og af sted det går. Her ankommet til det nye værksted. På plads. En masse andet skulle flyttes samtidig. I forbindelse med flytningen, er flybridgen blevet vendt på hovedet. Nu er der de bedste betingelser, for at lavet nyt loft.
|